Er du serviceminded, udadvendt og trives du med at samarbejde tæt med kolleger i et stærkt administrativt team? Så er du måske vores kommende barselsvikar!
Vi søger en sekretær til et barselsvikariat i Teknik og Miljøs sekretariat fra 5. januar 2026 eller tidligere og 14 måneder frem. Du bliver en del af et engageret sekretariat, hvor vi lægger vægt på fællesskab, sparring og et godt arbejdsmiljø. Du får grundig oplæring i opgaverne og en introduktion til de mange kolleger, du får snitflader til.
Dine hovedopgaver:
- Administrativ støtte til chefgruppen og direktør: Du varetager ledelsesbetjening og løser ad hoc-opgaver for chefgruppen og direktøren. Det kan fx være at forberede mødemateriale, koordinere information og sikre, at hverdagen glider effektivt. Du bliver bindeled mellem ledelsen og resten af organisationen.
- Koordinering af kalendere, referater og mødeplanlægning: Du har overblik over mødekalendere, indkalder til møder, udarbejder referater og hjælper med at planlægge arrangementer, så alle deadlines og aftaler overholdes. Du sikrer, at alle relevante parter er informeret og forberedte.
- Håndtering af regninger: Du og teamet står for fakturahåndtering, herunder betaling, stikprøvekontrol og fordeling af regninger. I sikrer, at regninger behandles korrekt og rettidigt, og at der er styr på de administrative processer, så økonomien stemmer.
- Diverse ad hoc-opgaver og samarbejde på tværs af sekretariatet: Du bidrager til at løse mangeartede opgaver i tæt samarbejde med dine kolleger, fx fordeling af post og praktisk bistand ved arrangementer. Du hjælper til, hvor der er brug for det, og bidrager til et velfungerende sekretariat.
Vi tilbyder:
- Et spændende og alsidigt vikariat på 37 timer/uge
- Grundig oplæring i opgaver og introduktion til kolleger og organisation
- Et stærkt fællesskab og gode muligheder for sparring
- Fleksible arbejdsforhold og en arbejdsplads med fokus på trivsel
Vi lægger vægt på, at du:
- Er positiv, udadvendt, proaktiv og god til at skabe dig et overblik
- Er serviceorienteret og har lyst til at samarbejde med andre i en travl hverdag
- Er fleksibel og løsningsorienteret i din tilgang til opgaverne
- Er god til at følge op på opgaverne og få dem afsluttet til tiden
- Kan arbejde effektivt i et åbent kontormiljø med stor ”trafik”
Praktiske oplysninger:
Arbejdsstedet er administrationsbygningen, Torvegade 7, 8450 Hammel. Du refererer til sekretariatschef Svend Brøndum.
Ansøgningsfrist: 14. november 2025
Samtaler forventes afholdt: 20. november 2025
Tiltrædelse: 5. januar 2026 eller efter aftale
Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter din profil, kompetencer og gældende overenskomst, herunder principperne om lokal løndannelse. Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som tilbydes ansættelse, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen. Den kandidat, som får stillingen tilbudt, skal fremvise straffeattest.
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Svend Brøndum på tlf. 21 28 90 07 (sveb@favrskov.dk) eller Charlotte Bæk Poulsen på tlf. 24 82 02 98 (chpo@favrskov.dk)
Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk.Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen. Der vil derfor blive indhentet straffeattest på den kandidat, der tilbydes ansættelse.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Favrskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Teknik og Miljø, Torvegade, 8450 Hammel
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/41c71611-91e7-4d26-be38-d9b2f8a827e1