Er du god til at løse puslespil, og drives du af at løse komplicerede opgaver med en kreativ tilgang?
Hvis du kan svare ja til ovenstående, skal du helt sikkert søge stillingen som SOSU-assistent/sygeplejerske med funktion som arbejdstidstilrettelægger på Plejecenter Solhøj.
Du vil i din ansættelse som SOSU-assistent/sygeplejerske være tilknyttet 2. sal, hvor du vil varetage opgaver inden for pleje, sygepleje, praktisk bistand, socialt samvær og aktiviteter med beboerne.
Udover din ansættelse som SOSU-assistent/sygeplejerske vil der være planlagt to faste dage om ugen, hvor din opgave vil være at sikre optimal langtidsplanlægning for alt personale på Plejecenter Solhøj. Du vil dermed få bred kontaktflade i hele huset og være i tæt dialog med mange kollegaer.
Vi har i forvejen ansat én arbejdstidstilrettelægger, som dækker al akutplanlægning. Du vil i ferieperiode eller andet fravær ligeledes skulle være indstillet på at dække denne funktion.
Ugentlig arbejdstid er 37 timer fordelt i dag- og aftenvagt, med weekendvagt hver 2. eller hver 3. weekend, alt efter, hvad der passer dit privatliv.
Dine opgaver som arbejdstidstilrettelægger
- Udarbejde, indberette og kontere vagtplaner.
- Sikre afvikling af frihed, ferie og FO-dage, samt i perioder være koordinerende ved medarbejderfravær og aktiviteter i huset.
- Være ansvarsbevidst om optimal ressourceplanlægning på tværs af Solhøjs afdelinger.
- Udarbejde dagsplaner og sikre rette kompetencer i langtidsplanlægningen.
- Være proaktiv i tilbagemeldinger til leder om overarbejde, ressourceforbrug og forhold, der kan påvirke langtidsplanlægningen.
Dine opgaver som SOSU-assistent
- Varetage opgaver inden for pleje, sygepleje og omsorg.
- Kunne skabe nærvær og tryghed for beboere og deres pårørende.
- Dokumentation i CURA.
- Bruge demensfaglig viden i det daglige arbejde.
- Tæt samarbejde med centersygeplejerske og være med til at højne fagligheden.
Faglige kvalifikationer
- Uddannelse som SOSU-assistent eller sygeplejerske.
- Erfaring med arbejdstidstilrettelæggelse fortrækkes.
- Forståelse for sammenhæng mellem økonomi, ressourcer og kompetencebehov.
- IT-bruger på højt niveau og med arbejdserfaring i følgende systemer CURA, Word, Excel, OPUS vagtplan.
- Viden om overenskomster og ferielovgivning.
Personlige kvalifikationer
- Du er fagligt stærk, er reflekterende og har fokus på den gode dokumentation.
- Du kan arbejde selvstændigt og struktureret og evner langtidsplanlægning med blik for helheden.
- Du handler på de opgaver, der kommer din vej, og er tydelig i din kommunikation
- Du har et positivt og hjertevarmt livssyn – også når du har travlt og har mange bolde i luften.
- Du har det som en fisk i vandet i en hverdag med mange forskelligartede opgaver og formår at bevare roen og holder fokus på opgaverne.
- Du trives i den koordinerende rolle, med en stor kontaktflade, og hvor du hele tiden har fingeren på pulsen.
- Du kan veksle mellem at være kommunikerende og nærværende i samarbejdet med kollegaer og arbejde fokuseret på komplekse opgaver.
Vi arbejder under følgende vision på ældreområdet "Sammen om et sundt og værdigt liv".
Vil du vide mere om stillingen
Har du fået lyst til et uforpligtende besøg – eller vil du gerne bare høre mere? Så er du velkommen til at kontakte assisterende leder Lykke Lysgaard, tlf. 61 38 49 67.
Ansøgningsfrist: 15. juni 2025.
Samtaler
- samtale afholdes torsdag den 19. juni 2025, ml. kl. 8-11.
- samtale afholdes tirsdag den 24. juni 2025, ml. kl. 10-12.
Lønnen er efter gældende overenskomst.
Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen.
Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Favrskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Plejecenter Solhøj, Dommerparken, 8450 Hammel
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/cd4dac56-0769-4495-9201-eb59a4d6d171