BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ejendomscentret søger en kompetent ejendomsservicetekniker eller en person med en tilsvarende håndværksmæssig uddannelse til ansættelse den 1. november 2024 (eller efter nærmere aftale) i Ejendomscentrets Team Adm-bygninger og med udgangspunkt fra Administrationsbygningen i Hammel.
Ejendomscentret består af 72 medarbejdere, fordelt med 13 medarbejdere i Bygningsenheden, en drifts- og serviceleder samt fire driftsteams med hver deres teamkoordinator. Der er 59 servicemedarbejdere ansat i Ejendomscentrets driftsteams.
Ejendomsservice varetager de daglige mindre vedligeholdelsesopgaver inden for Ejendomscentrets kerneopgave, som er:
- udvendig og indvendig drift af Ejendomscenterets bygninger.
- drift og servicering af bygningernes tekniske anlæg, såsom varme, ventilation og andre tekniske installationer, samt styring af disse i CTS-systemet.
- kontakt til og samarbejde med Ejendomscenterets kunder samt eksterne håndværkere.
- kontakt til og samarbejde med andre teams/afdelinger i Ejendomscentret.
- en spændende hverdag med servicering af de mange interne og eksterne kunder.
- praktisk hjælp til integration ift. flygtninge.
Dine arbejdsopgaver vil ligge bredt fordelt inden for ovenstående opgaver. Opgaverne løses på tværs af den kommunale ejendomsportefølje og i samarbejde med brugerne af de kommunale institutioner samt de øvrige teams i Ejendomscentret.
Din dagligdag vil blive omskiftelig og karakteriseret ved mange forskellige opgaver, der skal undersøges og løses som selvstændigt arbejde eller i samarbejde med dine kollegaer i teamet, de øvrige teams samt med Bygningsenheden. Du må være forberedt på, at vi er ambitiøse i vores opgaveløsning, men at vi også lægger vægt på, at der er plads til at tænke nyt - og have det sjovt.
Din personprofil afspejler, at du
- brænder for at arbejde med mindre vedligeholdelsesopgaver og har erfaring hermed, herunder at kunne se og forstå helheden i vedligeholdelses- og serviceopgaver.
- kan arbejde selvstændigt såvel som tilrettelægge egne arbejdsopgaver, men også forstår at arbejde i teams og medvirke til at udvikle samarbejdet i et team.
- forstår at arbejde inden for de fastsatte rammer og er ansvarsbevidst over for dine forskellige arbejdsopgaver.
- er serviceorienteret og forstår at kommunikere konstruktivt med de mange forskellige brugere, som Ejendomscentret arbejder sammen med.
- har IT-kendskab og behersker Office-pakken på brugerniveau og gerne erfaring med andre IT- værktøjer.
- har kørekort til kat. B og gerne BE.
I Ejendomscentret finder du
- gode kollegaer, der åbent og uhøjtideligt arbejder selvstændigt såvel som i teams om at løse de mange opgaver, som Ejendomscentret har ansvaret for.
- en attraktiv og aktiv arbejdsplads med mange spændende og forskelligartede arbejdsopgaver og med stor indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse.
- kolleger, der ligesom dig, brænder for og forstår at gøre en forskel, der sikrer bedst mulige resultater i en effektiv hverdag.
Løn- og ansættelsesvilkår
- Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt.
- Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen forhandles med den forhandlingsberettigede fagorganisation.
- Der indhentes børne- og straffeattest.
Kontaktperson for yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte drifts- og serviceleder Nils Thøger Jensen på tlf. 21 62 76 74, hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen.
Ansøgningsfrist
15. september 2024.
Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.
Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Favrskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Favrskov Kommune, Torvegade, 8450 Hammel
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6097127