Som de fleste andre kommuner overgår også Favrskov Kommune til et nyt institutionssystem. Den Digitale Pladsanvisning vil derfor være midlertidig lukket fra 11. marts kl. 14:00 frem til og med 22. marts, da de overgår fra det gamle til det nye system.
Perioden skal bruges til at flytte data fra det gamle system til et mere brugervenligt system, hvilke er årsagen til at systemet lukkes ned. Kommunen bruger et digitalt system til at indskrive børn, udmelde børn, beregne fripladstilskud og meget mere.
Har du brug for at skrive eller udmelde dit barn
Hvis du i overstående periode har brug for at skrive dit barn op eller melde det ud, kan du skrive til Pladsanvisningen via din egen e-boks. Her går du ind og vælger ”Skriv ny post”, skriver din besked, og sender den til Favrskov Kommune/Pladsanvisningen. Hvis du skal søge om økonomisk friplads sender du blot en mail på samme måde til Kommune/Borgerservice.
I perioden under nedlukningen har Pladsanvisningen ikke adgang til det digitale system, og hver sag skal håndteres manuel. Derfor er det ikke muligt at ringe. Har du brug for at stille et generelt spørgsmål, kan du sende dem en mail på pladsanvisningen@favrskov.dk. Husk at være opmærksom på personfølsomme oplysninger.