Lambertsen Byg ApS sætter de rigtige klinker på badeværelset og scorer toppoint blandt kunderne.
Chef og stifter af Lambertsen Byg ApS, Kristian Flink Lambertsen, sidder ikke på et kontor dagen lang. Han er med ude i marken og løfter, hvor der er brug for det.
”Jeg siger ikke bare: ’lav det, og så kører jeg.’ Hvis det brænder på, så hjælper jeg,” fortæller Kristian.
For ham er det vigtigt, at medarbejderne ikke føler sig udnyttede, så hvis der er brug for en ekstra hånd, eller hvis tidsplanen skrider, griber Kristian selv ind, så de kan nå det hele.
Det giver også et bedre forhold til medarbejderne og en bedre følelse af, hvordan de har det, og om der er nogle problemer, der kan løses fra ledelseslag.
Kristian forklarer:
”Der er ikke så langt fra leder til medarbejder, og det tror jeg også mine medarbejdere kan mærke.”
En virksomhed startet fra bunden
Privat er Kristian gift med Tinna. De har været sammen siden 2009. Det var før Kristian Lambertsen overhovedet blev uddannet murer.
Sammen har de sønnen William på næsten tre år, og de venter nummer to til sommer.
Tinna er også en del af firmaet og står til dagligt for kontorarbejdet.
I 2016 grundlagde Kristian firmaet. På det tidspunkt var han kun 24 år og havde arbejdet som murer i 4 år for diverse virksomheder.
Foto: Kristian Lambertsen, 2021
Hos Lambertsen Byg ApS har de gang i fem til seks projekter ad gangen.
Firmaet har primært specialiseret sig i renovering af badeværelser og nybyg.
”Vi har sat os hårdt på at lave badeværelser,” siger Kristian Lambertsen.
Der er mange, der er i gang med at renovere eller lave nyt badeværelse, og virksomheden kan da også mærke manglen på arbejdskraft i branchen og kunne godt bruge fire mand mere til at efterkomme den store efterspørgsel. I dag er der seks mand fastansat i virksomheden.
I dag er firmaet fem år gammelt og har med årene stille og roligt vokset sig større. Lambertsen Byg ApS er i år blevet udnævnt som Børsens Gazelle, en titel der gives til hurtigt voksende virksomheder.
”Vores målsætning er at levere godt håndværk til tiden”
Hos Lambertsen Byg ApS kan kunder forvente godt håndværk til tiden.
Dén kliche er der mange håndværkere, der bruger, men hos Lambertsen Byg ApS er det ikke bare et slogan men en målsætning, der ligger dybt i virksomhedens DNA.
Det kan man se på internetsiden anmeld-haandvaerker.dk, hvor kunder kan vurdere byggefirmaer. Her scorer Lambertsen Byg ApS topppoint.
De får 4,9 ud af 5 stjerner.
Den karakter forklarer Kristian Lambertsen med firmaets særlige ønsker om ikke at blive for store, så firmaet kan bevare en nær kundekontakt.
”Det skal ikke bare være en eller anden formand, der kommer ud og snakker med kunden. Det skal være mig selv,” siger Kristian.
På alle opgaver, uanset om der er tale om der skal installeres en ny bruseniche eller et projekt fra bunden, er det vigtigt for Kristian Lambertsen og hans medarbejdere at snakke med kunden, så begge parter er helt enige om, hvad der skal laves, om det kan lade sig gøre og til hvilken tid og pris.
Hvis der alligevel skulle opstå misforståelser, følger Lambertsen Byg ApS det gamle mantra:
Kunden har altid ret. Det er uanset om en fuge skal have en anden farve, eller om fliserne skal være et nummer mindre.
”Hvis der er noget, der skal laves om, så bliver det lavet om,” fortæller Kristian Lambertsen.
Læs mere om Lambertsen Byg ApS på deres Facebookside eller på deres hjemmeside her.